Retouren & garantie

Een product retourneren mag. Het kan zijn dat een product tegen valt of niet goed zit. Hoe dat in zijn werk gaat lees je hier.

Een order of item retourneren

Wil je een order terugsturen? Voor een zo goed mogelijke afhandeling hebben we de volgende voorwaarden opgesteld:

1 Aankoop via internet of telefoon wordt ook wel koop op afstand genoemd. Omdat je het product van tevoren niet goed kunt beoordelen, heb je bij koop op afstand een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Binnen de termijn kun je laten weten dat je het product wilt retourneren en je krijgt dan binnen 14 dagen het geld terug, ook de eventuele bezorgkosten die je bij je bestelling worden gerekend. Lukt het niet om het artikel terug te sturen binnen 14 dagen? Neem contact met ons op, dan lossen we dit samen op.

2 De kosten voor de retourzending zijn voor jouw eigen rekening. De kosten voor een retourzending bedragen € 7,25 in het geval van een standaardpakket bij Post.nl. Het retour zenden is voor jouw risico. Je kunt dit eventueel verzekerd doen. Vraag in elk geval een bewijs van verzending.

Een artikel retour brengen in de winkel is ook mogelijk en dit is uiteraard gratis.

Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Neem dan contact met ons op over een retourzending. Wij lossen een fout van onze kant graag zo goed mogelijk op!

3 Je mag je artikel retour sturen door het retourformulier in te vullen welke onder aan op deze pagina kunt downloaden. Artikelen kunnen retour worden gestuurd, of gebracht, naar het volgende adres:

Barbier Motorsport
Oeverasweg 6
7971PA Havelte

4 Wij storten binnen 14 dagen na aanmelding van je retour je geld terug op je rekening. Hierbij storten we zowel het aankoopbedrag terug als ook de eventueel gemaakte kosten voor het versturen van het product aan jou als consument. (Let op: Hieronder vallen dus niet de retourkosten, zie punt 2)

5 Wij houden ons het recht voor om jou aansprakelijk te stellen voor eventuele waardevermindering van het artikel dat ontstaat doordat je het artikel op andere wijze gebruikt dan je in de winkel zou doen. Hier kunnen dus kosten aan verbonden zijn voor jou als consument.

We raden je aan om gewoon zuinig met de producten om te gaan. Dat voorkomt eigenlijk altijd problemen!

6 Zodra de retourzending bij ons afgeleverd wordt, gaan we voor je aan de slag. Als aan alle voorwaarden voldaan is, wordt het bedrag zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na het ontvangst retour. Indien er dingen niet goed zijn nemen we contact met je op.

Artikelen die je niet kunt retourneren:

– Cadeaubonnen

– Maatwerk artikelen

Contact

Heb je een vraag over een artikel of het retourneren? Neem contact op via 0521-342960 of stuur een e-mail naar kleding@barbiermotorsportshop.nl

Retourformulier Downloaden

 

Tip: Vul het retourformulier zo duidelijk en compleet mogelijk in. Indien dit niet gebeurt, kan de behandeling vertraging oplopen.

Beschadigd artikel ontvangen?

Heb je een artikel ontvangen en is deze beschadigd? Dan vragen wij je zo snel mogelijk maar minimaal binnen 14 dagen contact met ons op te nemen door een e-mail te sturen naar: kleding@barbiermotorsportshop.nl
Vermeld in deze e-mail altijd even het telefoonnummer waarop je overdag te bereiken bent. Hebben wij dan vragen dan kunnen we je altijd even bellen voor een snelle afhandeling.

Is er na de bedenktermijn van 14 dagen iets mis met het product? Dan valt je artikel onder de garantieafhandeling.

Garantie & Reparatie

Over het algemeen zit op al onze artikelen net als in de winkel minimaal 1 jaar garantie. De garantieafhandeling is afhankelijk van de leverancier van het product. Wij handelen als tussenpersoon tussen de leverancier en de consument. De beslissing of iets vervangen of vergoed wordt, ligt niet bij Barbier Motorsport. Wij, als mede-motorrijders, doen altijd ons best om mee te denken met de situatie en een goede oplossing te bieden.

Denk je dat je recht hebt op garantie? Stuur dan even een e-mail naar kleding@barbiermotorsportshop.nl en geef aan wat er mis is met het product. Vermeld in deze e-mail altijd even het telefoonnummer waarop je overdag te bereiken bent. Doordat bijna alle leveranciers van motorkleding en onderdelen in het buitenland gevestigd zijn, kan de garantieafhandeling enige tijd in beslag nemen.

Neem contact met mij op